Při objednávce nad 5000Kč s DPH je poštovné a dopravné ZDARMA. Neplatí u objednávek, kde hmotnost přesahuje 30kg (mandly, žehlící komplety atd.). Zde je dopravné účtováno individuálně 300-1000Kč. Dále poštovné zdarma neplatí u všech objednávek zasílaných na Slovensko a při volbě sobotního doručení u ČP.
• Osobně
• PROFI balíkem České pošty do 24 hodin
Česká pošta doručuje do 24 hodin po celé ČR a do 3 dnů na Slovensko. Zboží Vám bude doručeno následující pracovní den po potvrzení objednávky (toto potvrzení Vám přijde na email uvedený při registraci), bude-li objednávka obsahovat pouze položky, které jsou označeny příznakem SKLADEM a bude-li nám tato objednávka doručena do 16:00. V den expedice obdržíte podrobný e-mail s číslem balíku a datem doručení. Balíky jsou doručovány v pracovní dny, v běžné doručovací době, kterou Česká pošta nabízí v dané lokalitě. V případě, že nebudete zastiženi na uvedené adrese, bude zásilka uložena na nejbližší poště skladující balíky a Vy budete upozorněni tzv. Výzvou ve Vaší schránce.
Pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno zpět.
PPL doručují do 24 hodin po celé ČR a do 3 dnů na Slovensko. Volitelná možnost doručení jak přes den, tak ve večerních hodinách 17 - 21hod (pouze ve vybraných lokalitách) Zboží Vám bude doručeno následující pracovní den po potvrzení objednávky (toto potvrzení Vám přijde na email uvedený při registraci), bude-li objednávka obsahovat pouze položky, které jsou označeny příznakem SKLADEM a bude-li nám tato objednávka doručena do 16:00.
Zboží je doručováno v pracovní dny, 9:00 - 18:00, přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný. PPL však nabízí alespoň přibližný harmonogram doručování, kdy podle PSČ lze odhadnout dobu dodání. Nově PPL doručuje i v sobotu (bez poplatku) - pouze při pátečním objednání.
Na Slovensko zasíláme pouze s možností platby na dobírku. Dobírka se vybírá v Eurech přímo dopravci, který zboží doveze. Při dodání na Slovensko neplatí dopravné zdarma nad 5000Kč. Doba doručení se pohybuje 2-3dny.
Tuto možnost si zvolte při objednání průmyslového šicího stroje, velké žehlící techniky - žehlící stoly a průmyslové/poloprofesionální žehlicí prkna. Nebo jakéhokoliv zboží nadměrné velikosti nebo váhy nad 50kg. PPL doručují do 24 hodin po celé ČR a do 3 dnů na Slovensko. Zboží Vám bude doručeno následující pracovní den po potvrzení objednávky (toto potvrzení Vám přijde na email uvedený při registraci), bude-li objednávka obsahovat pouze položky, které jsou označeny příznakem SKLADEM.
Zboží je doručováno v pracovní dny, 9:00 - 18:00, přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný. PPL však nabízí alespoň přibližný harmonogram doručování, kdy podle PSČ lze odhadnout dobu dodání.
Zásilky zasíláme po celé EU. Cena je individuální dle hmotnosti a státu doručení.
Při přebírání zásilky dbejte prosím následujících pokynů Věnujte mimořádnou pozornost vnějšku balení. Tzn. povrchu kartonu, ochranné pásce a veškerým, i drobným porušením a trhlinám. Obzvláště pak průrazům kartonu a deformacím rohu balíku. Tyto příznaky mohou znamenat neopatrné zacházení s balíkem během přepravy a tím i možný vznik škody na zboží uvnitř balení. Pokud narazíte při kontrole na jakýkoli zmíněný či podobný ukazatel toho, že došlo k neoprávněnému vniknutí do zásilky, či možnému poškození během přepravy, oznamte tuto skutečnost před potvrzením přepravního listu řidiči. Trvejte na sepsání reklamačního protokolu, event. potvrzeném záznamu o stavu v jakém byl balík doručen a o případných dalších poškozeních.
Tímto jednáním zajistíte snazší řešení případné pozdější reklamace a minimalizujete vznik možných škod.
Poškození vzniklé přepravou zásilky - Kupující je povinen při převzetí zkontrolovat stav zásilky a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Pokud i přesto kupující zjistí až po převzetí, že je zásilka poškozena, je povinen do 24 hodin informovat prodejce na emailu a do 3pracovních dnů kontaktovat reklamační oddělení přepravní služby(česká pošta, PPL)
Po této lhůtě nelze poškození reklamovat.
Doporučujeme si také přečíst přepravní a obchodní podmínky PPL, aby nedocházelo k nedorozumění při vyřizování reklamace.