German
English
Kategorie
Látky a vliseliny
Úvod Newsletter
Hl.strana / servis door to door od Janome

servis door to door od Janome

Vážení zákazníci, 

jako autorizovaný prodejce šicích strojů Janome si vám dovolujeme nabídnout pro šicí stroje Janome speciální zvýhodněné podmínky záručního servisu, tzv. servis door to door - nejkomfortnější formu vyřízení záruční opravy, která zahrnuje vyzvednutí stroje u vás doma, jeho opravu a odeslání zpět k vám na naše náklady.

Protože kvalita strojů Janome je opravdu jedinečná, nabízíme internetový obchod www.sici-centrum.cz  všem členům Janome Clubu exkluzivní podmínky na záruční servis. Když nakupujete šicí stroje Janome u nás, již nemusíte pátrat, kde je nejbližší záruční servis. V případě poruchy v záruční době a splnění podmínek pro přiznání statusu Servis door to door, stačí jednoduše zavolat na naši zákaznickou linku +420 544 226 298, sdělit potřebné údaje a nachystat stroj pro přepravu. O více se starat nemusíte!

Stroj si u vás vyzvedne přepravce, zdarma jej odveze k nám, zdarma jej opravíme a zdarma přivezeme zpět v co nejkratší době. A ještě od nás dostanete malý dárek!

Podmínky pro udělení statusu Servis door to door (pouze pro České zákazníky)

•             Stroj musí být zakoupen od autorizovaného prodejce v ČR (šedý dovoz nepodporujeme)

•             Stroj musíte provozovat na území České republiky (na vašem letním sídle na Bahamách stroj opravdu vyzvednout nemůžeme)

•             Musíte být členem JanomeClubu a splnit podmínky pro registraci prodloužené záruky dle platných podmínek (jinak platí standardní záruka 24 měsíců dle občanského zákoníku a standardní podmínky pro servis BEZ dopravy zdarma)

•             Stroj musí být zaslán kompletní v originální krabici s originálními vnitřnímu vycpávkami, které garantují nepoškození přístroje, stroj musí být zaslán s kompletním příslušenstvím

•             Servis door to door se vztahuje na všechny šicí stroje Janome s výjimkou Janome Sew Mini a Janome MB-4

•             Servis door to door se vztahuje na registrace do JanomeClubu učiněné od 1. června 2011.

Postup při vyřízení záruční opravy v režimu Servis door to door

1.            V případě poruchy šicího stroje v záruční době si připravíte záruční list se všemi údaji a vaše registrační číslo z Janome clubu.

2.            Na zákaznické lince +420 544 226 298 nahlásíte typ závady. (V případě, že servisní technik zjistí, že se jedná o banální závadu a lze ji snadno odstranit ve spolupráci s vámi, může vám pomoci bez zbytečné přepravy stroje)

3.            Dohodnete se servisním technikem čas, kdy může přepravce stroj vyzvednout, a přesnou adresu, kde bude stroj připraven (u vás doma, v zaměstnání, u sousedů nebo příbuzných)

4.            Nahlásíte vaši adresu, e-mail a telefonní kontakt, na který vám bude volat přepravce.

5.            Stroj zabalíte do původní krabice s originálními vycpávkami, přiložíte záruční list (nebo jeho kopii) a fakturu a v dohodnutém čase jej předáte dopravci.

V případě, že nebudete zastihnuti na adrese, která byla dohodnuta, nebo nebudete k zastižení na udaném telefonním čísle, nebo nebudete schopni se dohodnout na termínu předání, nemá toto vliv na záruční opravu stroje, ale musíte sami zajistit dopravu šicího stroje k nám na vaše náklady. Doprava zpět je v případě uznané záruční opravy opět zdarma.

V případě, že není oprava stroje posouzena jako záruční, budete o tomto neprodleně informováni a budete upozorněni na cenu mimozáruční opravy včetně dopravného do místa určení. Pokud z nějakého důvodu nebudete souhlasit s cenou za opravu, bude vám stroj zaslán zpět na vaše náklady.

Líbí se vám náš článek? Sdílejte ho s ostatními...